wtorek, 29 lipca 2014

Zbuntowana Aldona, część 1

Witam was! Od długiego czasu na stardollu nie działo się nic ciekawego, żadnych afer, żadnych kradzieży. No, cóż. Dlatego dzisiaj postanowiłem bardziej wgłębić się w życie Aldony i rodziny Majczaków. 
Zaczynamy.
_____

Zapewne wszyscy pamiętają aferę, które kiedyś wynikła z tego, iż aldona.m, znana 24 (już) letnia doktor ma kuzyna Patryka! Sęk w tym, że obydwoje założyli konto na portalu stardoll w tym samym dniu, robią takie same błędy interpunkcyjne jak i ortograficzne i obydwoje na swoich kontach na blogerze mają po 10 blogów. Z czystej nudy postanowiłem odwiedzić większość z nich na koncie Patryka/Aldony, albo i Kingi. 

Pierwszy blog, który przykuł moją uwagę ma dosyć nietypową nazwę jak na bloga o nowościach, a mianowicie kingagwiazdka, a tytuł brzmi "aldona.m". Czyżby kuzynka chciała założyć sobie bloga o nowościach z konta rodziny? 


W następnej kolejności postanowiłem odwiedzić kolejny blog o nazwie: gwiazdakingamajczak.blogspot.com/. Czyli, że w rodzinie jest jeszcze Kinga! Tego się nie spodziewałem. O dziwo nie ma (chyba) konta na sd i mnóstwa osiągnięć, jak to rodzina.


Kolejny blog, kolejne błędy. Aldona postanowiła zostać znanym grafikiem! I założyć bloga, na którym pokazuje swoje grafiki, wyglądają jak z painta. grafika-aldona.blogspot.com/
W poście powitalnym wita się z nami Aldona, ale post został dodany z konta Patryka. Coś jest nie tak.


Epizod 2
Konkursy, do których nikt się nie zgłosił.

Patryk jako osoba uzdolniona we wszystkich dziedzinach postanowił stworzyć wielki konkurs! Pod nazwą - Top Model. Zgłoszeń prawie brak, ale nagrody zachęcające! 

Przed tym konkursem, postanowił stworzyć jeszcze jeden! Nagrody również wysokie, ale ilość zgłoszeń, równa się zeru.

Jak na razie to tyle, resztę materiały opublikuje za parę dni. Tak wiem, tania afera, ale naprawdę nie ma o czym pisać, nie chce, żeby na blogu codziennie pojawiała się notka, o tym, jak ktoś prosi o hasło, albo obiecuje ss za darmo. Jeśli pojawi się coś ciekawego, to od razu o tym napisze. A jeśli macie jakieś newsy piszcie śmiało na blogowy mail, w zakładce "Wyślij news'a".

A wy co sądzicie o podwójnym życiu Aldony/Patryka?
Wyraźcie swoje opinie w komentarzach. 

EDIT: Potwierdzone, Aldona to pani Doktor. XDDDDDD
Co do screena to na tiny najpierw pojawił się Patryk, a potem magicznie Aldonka. : )






17 komentarzy:

  1. No ale ona musi leczyć ludzi, NIE ROZUMIESZ?! Wpierw niech Aldonka uleczy siebie z rozdwojenia jaźni XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z wielką chęcią wezmę udział w konkursie, lecz teraz już musi się zgłosić 100 osób :(

      Usuń
  2. Jeżeli Aldona jest "panią doktor" to wielu jej pacjentów musiało odejść z tego świata bo ona całymi dniami spamuje na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  3. znajdźcie coś ciekawszego bo to już się nudne robi.A te blogi to nie moje! Ktoś je specjalnie robi aby mnie wkręcić !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto blogger patryk.majczak, ale nie, ktoś robi specjalnie! XD Proszę cię.

      Usuń
    2. Żałosne tłumaczenie Aldono - Patryku :)
      Pamiętaj, ze winny się tłumaczy :3

      Usuń
  4. Aldono-Patryk znów atakuje! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko się wydało!
    http://i.imgur.com/M7DlF0n.gif

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktoś tu ma rozdwojenie jaźni :3

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha
    http://i61.tinypic.com/4sxymu.jpg

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. "Jak na razie to tyle, resztę materiały opublikuje za parę dni. Tak wiem, tania afera, ale naprawdę nie ma o czym pisać, nie chce, żeby na blogu codziennie pojawiała się notka, o tym, jak ktoś prosi o hasło, albo obiecuje ss za darmo. Jeśli pojawi się coś ciekawego, to od razu o tym napisze. A jeśli macie jakieś newsy piszcie śmiało na blogowy mail, w zakładce "Wyślij news'a"." :)

      Usuń
  9. Chyba będę teraz na każdym tiny XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tutaj, haha :D
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekajcie, bo ja już czegoś nie ogarniam. Kiedy "razem" (ja sama) z Aldonką robiłyśmy Cluin'a ona przez miesiąc spamowała mi, że "studiuje" ... ogrodnictwo, a teraz jest wielką panią "dokturką"? Pisała mi, że Patryk to jej kuzyn, teraz niby brat, raz, że po prostu znajomy ze "studiów". Aldona, mam pytanie: Czy ciebie really pojebało?

    OdpowiedzUsuń