niedziela, 13 lipca 2014

Jak sprzedać konto i później je odzyskać, czyli historia callmeshandy98

Witam was po tygodniowej przerwie! Niestety, ale nie było mnie w domu, a u mojej cioci miałem jedynie dostęp do Messengera przez internet, także nic się nie pojawiło. Na szczęście już wróciłem i mogę dla was dalej pisać.
____
3 dni temu na blogowego maila dostałem news, dotyczył dziewczyny o nicku callmeshandy98, która sprzedała swoje konto dziewczynie za 50zł, lecz zabroniła zmieniać jej maila i hasła, bo chciała przełożyć sobie ciuchy. Trochę zakręcone, co? Ale to nie koniec.

Otóż całość zaczyna się normalnie. Dziewczyna ma dwa konta, jednego chce się pozbyć, ale o ile mi wiadomo sprzedaż kont na stardoll jest zabroniona, ale nie o to chodzi. Kontynuując, znajduje się kupiec. Konto zostaje sprzedane, a ty odchodzisz z pieniędzmi, ale w tym przypadku tak nie było.

Gabrysia (callmeshandy98) postanowiła sprzedać swoje drugie konto Delicce dziewczynie o imieniu Julka, transakcja miała opiewać się na 50zł. Wszystko się udało, pieniądze w rękach Gabrieli, Julka zadowolona z nowym kontem, ale tutaj zaczynają się schody. Callmeshandy98 poprosiła kupca o nie zmienianie hasła oraz maila pod pretekstem przełożenia sobie rzeczy na swoje główne konto. Lecz cała zabawa zaczyna się potem, Gabrysia jednak postanowiła nie oddawać konta i odzyskać je. Oto kilka screenów z rozmów:









Strasznie zakręcona historia. Skoro sprzedaje się konto, to potem się go nie chce. Jak widzicie, nie warto tak żerować na innych. Co się stało z kontem Delicce? Tego już nie wiem.

A wy co sądzicie o całej sprawie?
Pozdrawiam/Dominik.


EDIT: Sprawa rzekomo została rozwiązana. :)





27 komentarzy:

  1. Po kij je sprzedawała jak się do niego przywiązała czy co tam i jakby nie patrząc kupująca inteligencją się nie wykazała jak nie zmieniła hasła i e-maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem sensu sprzedawania konta, do którego się przywiązała...
    Powiem Wam jeszcze, że ona ma/miała jeszcze dwa konta: Martak2 (*chyba je sprzedała, ale nie jestem pewna*) oraz gabrysiao99 (*dziwne podobieństwo nicku o.O*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martak2 dałam tej Julce, co z nim zrobiła nie mam pojęcia.
      A gabrysiao99 ma moja koleżanka ;>

      Usuń
  3. Jak wejdę na komputer to skomętuję tą sprawę. Teraz mi się nie chce bo leżę jeszcze w łóżku z tabletem. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie sprawa jest śmieszna, pominę te fakty, że nie wolno sprzedawać kont na sd itp.
      Teraz odnośnie pierwszego screena, a raczej jego błędów. Nie wiem, kto do kogo tam pisał i mnie to w sumie rybka, ale znaki interpunkcyjne (np. "," i "?") stawiamy bezpośrednio za słowem, a nie po spacji. Zdanie "Ciekawe jak ty by się czułaś gdyby ty byłaś na jej miejscu" mnie rozwaliło.

      Usuń
    2. Dominika076 pisała do mnie wtedy.
      Jeszcze nie dodała screena jak napisała mi "I co, zatkało kakao?"

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. @Dominik
      Zapomniałem http://i.imgur.com/efm6my8.gif
      @callmeshady98
      Zna ktoś adres do jej bloga? Bo z tego co pamiętam to kiedyś mi nim spamowała. Chcę poczytać jej posty. http://i.imgur.com/qeMeA1i.gif

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ależ proszę http://wy-stardoll.blogspot.com/

      Usuń
    7. Skad aż tyle obserwatorów? http://i.imgur.com/efm6my8.gif
      Chyba zacznę go "komentować"

      Usuń
  4. Źle napisałeś nick: callmeshady98, a nie callmeshandy98.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głupota ludzka nie zna granic.

    OdpowiedzUsuń
  6. O bosz.
    Sprawa wyjaśniona, tutaj owe screeny :
    http://bankfotek.pl/view/1756074
    http://bankfotek.pl/process

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankfotek.pl/view/1756941

      Usuń
    2. Nie chciałam na niej "żerować". Po prostu zmieniłam zdanie, chciałam konto zatrzymać. Wyżej są screeny że kasę oddam tą co mi dała w tych głupich kodach na paysafecard. Oszustką samą siebie bym nie nazwała, gdyż kasę oddaję.. Gdybym tego nie zrobiła mogłabym nosić to "MIANO"

      Usuń
    3. To nie mogłaś zrobić tego w kulturalny sposób? Mogłaś wyjaśnić, że się rozmyśliłaś.

      Usuń
    4. Nie mam reszty screenów. Mówiłam jej że się rozmyśliłam i ze jej kasę oddam a ona zaczęła fochami strzelać i obrażać. Serio, nerwy ponoszą przy takich ludziach

      Usuń
    5. Skoro w takiej sytuacji dałaś się ponieść nerwom to gratulacje. Właśnie o to mi chodziło, kulturalne załatwienie sprawy - bez nerwów.

      Usuń
    6. Wiem, niestety tak wyszło że z nerwami. Jednak już sprawa między mną a tą Julką sprostowana.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stardoll wyraźnie mówi, że sprzedawanie/wymienianie kont jest zabronione. Więc Julka jest sama sobie winna, ze chciała od tej calcoś tam odkupić konto :)
    Dla mnie tyle co to tego tematu, choć trzeba być pieprzniętym żeby też sprzedać swoje konto komuś a potem je ukraść, bo to jest już kradzież ;d

    Dominiś, ja chce jakąś fajną aferkę następnym razem :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś mi przetłumaczy kwestie "informatorów" z aortograficzo-ainterpunkcyjnego na polski? ;o
    Swoją drogą ciekawe, kto jest taki koleżeński, że tylko czyha, aby na obsmarować na blogu plotkarskim osobę, z którą jest się (jak wnioskuję z rozmowy) w dobrych stosunkach?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń