sobota, 5 lipca 2014

Aldona i jej przekręty, część 2

Witam was serdecznie w tym słonecznym dniu. Okazuje się, że dla Aldony ten dzień też może być miły. Dlaczego? Zapraszam do lektury.

Zapewne pamiętacie jak wczoraj pisałem, że pani doktor Aldona okradła Michała? Okazało się, że są pogodzeni, a wikiselena i tak jej pożyczy tej rzeczy. Zakręcone, co nie?
Moja tajemnicza informatorka pisała z Patrykiem/Aldoną, oto ich rozmowa:




Jak widzicie Aldona zmienia swoją wersję co chwile. Raz mówi, że nie lubi Michała, potem, że się pogodzili, zaraz okaże się, że to jej trzecie konto. Albo, że wikiselena555 to druga lalka jej brata Patryka. Szczerze, to przez tą całą sprawę mam mętlik w głowie.

Kolejną sprawą jest skopiowana twarz.
Wczoraj pani Aldona pisała w komentarzach, że jej nie skopiowała tylko "pożyczyła" od martus...xd. Nie wiem co o tym myśleć, obie mają siebie w bf, ale jak wczoraj pisaliście mi o tym w komentarzach postanowiłem to sprawdzić. A jednak, okazuje się, że twarze są takie same, tylko usta zmienione.

Jeśli dowiem się czegoś nowego będę edytował post.
A wy co sądzicie o Aldonie/Patryku i jej/jego występkach?

Pozdrawiam/Dominik.



22 komentarze:

  1. To wszystko jest jakieś pokręcone.
    Mimo wszystko, Aldonka ma już wyrobioną opinię, więc.

    OdpowiedzUsuń
  2. COOOO?
    po 1 nie kolegowałam się z Aldoną zawsze miałam z nią jakież spiny
    po 2 nie wymieniam się z osobami z zagranicy tylko 2 ale z twych 2, 1 mnie okłamała...
    po 3 już Aldona nie ma co wymyślać i gubi się w kłamstwach
    po 4 po jej rozmowach wnioskuję, że chce mnie chyba zniszczyć
    po 5 już za bardzo tego nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po 1 Skąd to mamy wiedzieć? Niby dlacze miała akurat ciebie w to wplątywać, a nie kogoś innego
      po 2 A może w niektórych sprawach Aldona ma rację?
      po 3 Dlaczego Ciebie chce zniszczyć?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Przepraszam, ale MissMagda08 jest uczciwa. Wymieniałem się i kupowałem od niej wiele LE i nigdy nie miałem problemów. Ja polecam tego sprzedawcę :D

      Usuń
  3. *1 To nie łatwiej wywalić jej ze znajomych? Nie rozumiem.
    http://i.imgur.com/b61vJVO.gif
    *4 Życie w internecie, co ci to robi.
    http://i.imgur.com/fHtwPA5.gif

    OdpowiedzUsuń
  4. Możemy już tego tematu nie wałkować? Mam już dosć tej aldony. Nie dość, że widzę ją niemal we wszystkich KG (królowa spamu) to jeszcze na blogach o niej piszą i to nie w jednym, ale w całej serii postów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu się bronie bo nie chce żeby potem były plotki na mój temat ;//

    OdpowiedzUsuń
  6. Aldona na CG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To ona powinna nas reprezentować w MSW a nie jakaś Amfija albo izabelach......

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już ją gdzieś, dziwię się że taka oszustka ma tyle tytułów/ kto na nią głosuje XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz jak ona tyle spamuje to wygrywa;D chociaż ja też jak chce wygrać tytuł NCG to też spamuję ale mało a więcej daję transmitek ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwa pucharki, a w ogóle się o nie nie starałam :)

      Usuń
  9. Nie rozumiem tej Aldony. Za każdą rozmową zmienia wersję.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie oszukujmy się i spojrzmy prawdzie w oczy, Michałek jest żałosnym i naiwnym dzieciakiem który podaje swoje hasło do konta każdej napotkanej osobie na stardoll, dlatego też ma to na co zasługuję ;) nie przejmowałabym się takimi osobami ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, podał hasło ale to nie zmienia faktu, że 23 letnia osoba nie powinna go okradać.

      Usuń