piątek, 4 lipca 2014

Mieć "23" lata, a mentalność 10, czyli dzień z życia aldony.m

"Dziewczyno jedyna,
dziewczyno wyśniona,
twe imię przepiękne,
po prostu Aldona"

W swojej piosence śpiewa Mateo, ale czy tak można powiedzieć o naszej narodowej "chlubie" aldonie.m? Raczej nie.

Przejdźmy do wątku głównego tej sprawy. 
Otóż wszystko zaczęło się od tego, że Aldona/Patryk napisała do Michała (wikiselena555) z propozycją zrobienia mu darmowego ncg. Niestety, chłopak się zgodził i padł łupem tej "dorosłej" i "dojrzałej" kobiety, która ma rzekomo 23 lata. Prawie w wieku Gosi.stardoll, ale cóż jak widać ona inteligencją nie grzeszy.
A Aldona, jak to dziewczyna wyśniona postanowiła okraść Bogu winnego Michała. Zabrała mu dość cennych rzeczy, m.in. tunikę LE z ustami i sukienkę YH.

A oto rzeczy, które Patryk/Aldona postanowił zabrać wikiselenie:

(obrazki pochodzą z bloga king-of-stardoll.blogspot.com)

Ale na tym bezczelność tej dojrzałej 23 latki się nie skończyła. Postanowiła przyznać się do wszystkiego MissMagdzie008.
(obrazek pochodzi z bloga king-of-stardoll.blogspot.com)

Jak widać do swojej kradzieży chciała zaangażować Magdę, która nic nie ukradła. No cóż, kolejny argument wskazujący na to, że ma 23 lata. Również pisała jak oszukiwać innych, otóż według Aldony trzeba pisać do osób z innych krajów, że sprzeda się jakieś stare LE za dwa tysiące sd, ta natomiast miałaby kupować szmatki za tą sumę i potem nie wystawiać jej tego ubrania. W mniemaniu kilkukrotnej NCG Polski ta osoba miałaby zostawić to bez żadnego problemu do tej osoby, chyba sądzi, że wszyscy są turczynkami i na koncie mają po 10000sd. 

Dzisiaj przechadzając się po kontach zajrzałem na konto Aldony, okazało się, że na sobie ma ukradzioną tunikę! 
Cóż, tutaj osiągnęła już szczyt chamstwa.

Podsumowując:
Osoba, która dla wielu mogła być inspiracją okazała się marną złodziejką/złodziejem, który ma 23 lata, tak, bo osoba w jej wieku jara się Eweliną Lisowską i Światem Według Kiepskich. Ja mogę was jedynie przed nią ostrzec, gdyż na jej wishliście znajduje się jeszcze dużo drogich i starych LE.

A wy co sądzicie o całej sprawie?
Pozdrawiam/Dominik.




87 komentarzy:

  1. Hahaha, rozwala mnie już ta sytuacja. Zgłośmy to konto jakoś zbiorowo i może coś z tym zrobią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego byłoby mi bardzo szkoda tej kamizelki LE. Poszedłbym na policję :')

      Usuń
    2. Myślisz, że zgłaszanie zbiorowe coś da? Mogę się założyć, że jeżeli chodzi o sprawy moderatorskie to jesteśmy sami. Oni tylko umieją dodawać nowe kolekcje i siedzieć w tych swoich biurach i zarabiać na nas kase ;/

      Usuń
    3. Ja kiedyś przebrałem doll za dzivkę i pisałem w kg że chcę zostać hot doll czy coś takiego, użytkownicy pisali mi że mnie zgłaszają za spam. Widać Admini na to patrzyli, bo dostałem wiadomosć żebym zaprzestał w wysyłaniu wiadomości związanych z seksem bo mi zbanują konto XDDD

      Więc to na pewno by coś dało XD

      Usuń
    4. I co z tego, że zgłaszać zaczniecie jeżeli ubrania zostaną usunięte razem z kontem? A o Aldonie wie prawie każdy. Rozdwojenie jaźni u niej postępuje z czasem jak widać. I nie chcę jej usprawiedliwiać w żaden sposób i jej czynu, ale chłopak sam dał jej hasło do konta. Więc kradzieżą tego nazwać nie można. Dobrowolnie to podał. Trudno będzie coś tu zrobić :) Ale nie mówię, że jest to nierealne. Z chęcią w jakiś sposób pomogę

      Usuń
    5. Fikus kiedy to bylo? 5lat temu? Teraz Admina zalezy tylko na kasie a nas maja w dupie

      Usuń
    6. Filus haha co mi przyszlo do glowy fikus xD

      Usuń
    7. Kicia1912- Za dużo fikusów się naoglądałaś w ogrodniczym xD

      Usuń
  2. Pójdziesz na policje i co powiesz ze zabrali ci cenne piksele ze Stardoll? Ja nie jestem po żadnej ze stron, ale parę dni temu Michał okradł Magdę ;/ Zresztą kto głupi podaje hasło. Zresztą chyba mają swoje rozumy i powinni ich używać.

    Kicia1912

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahha rozwaliła/rozwalił mnie ta/ten 23 latka/latek :)
    Niech ma za swoje!
    Ona próbowała mnie wplątać w oszustwo... Pisała, że niby ja nakłoniłam ją do kradzieży ;_; (mogłam zrobić screena),
    OMG! dopiero ogarnęłam, że ona pisze na moim blogu xd Od dzisiaj (teraz, zaraz) kończy swą karierę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm a kiedy wyniki tej loterii? :0 http://glamuq.blogspot.com/2014/06/szybka-loteria.html
      I tych kilku z okresu świąt i tych zeszłorocznych mk? :0

      Usuń
    2. mk wyniki były.
      a szybka loteria czekam na karolke (bo to sponsorowana)

      Usuń
    3. A ok, nie mam więcej pytań.

      Usuń
  4. Cieszę się, że o tym napisaliście! Nienawidzę tej całej Aldonki/Patryka..., a pisanie nie ma do niej większego sensu, bo od razu usuwa komentarze ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ta 'warzna' ortografia w wypowiedziach 23-latki...

      Usuń
    2. Ona ma 13 lat, pewnie sobie 10 dodała XDDDDDD

      Usuń
    3. Może jej się cyferki pomyliły? Czepiacie się faktów xD

      Usuń
  5. Michałowi oddaję ciuchy i chyba to już każdy wie od wczoraj a ty nie wiesz to po co piszesz posta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interpunkcja po prostu powala ♥ Poza tym pisałaś do mnie wczoraj, czy wymienię moje futerko Dkny na kamizelkę , którą miałaś na sobie (oczywiście kamizelka Le, kradziona, oficjalnie należąca do Michała)?

      Usuń
    2. Ups. Aldonko, nie rób z siebie bohaterki domu, bo oddajesz mu te ciuchy. Wiadmo jaka jesteś, okradłaś go i czasu nie cofniesz. Opinię i tak masz wykreowaną. :')
      +Ja nie wiedziałem od wczoraj, że oddajesz mu te ciuszki, ale to taka drobnostka
      http://i.imgur.com/Df3nHZy.gif

      Usuń
    3. omg Aldona, nawet znalazłem o tobie piosenkę, a ty tak mi się odpłacasz? Wstydziłabyś się. :(

      Usuń
    4. @Dominik
      Cudowny avek <3

      Usuń
    5. Ale twój lepszy
      http://i.imgur.com/dZp5ALM.gif

      Usuń
    6. Oraz z FOTOP'a
      Bez nich czasem nie da się żyć.

      Usuń
  6. A po za tym jak zgłosisz osobę za to ze cię okłamała to jemu usunął konto bo w regulaminie jest NIGDY NIE PODAWAJ SWOJEGO HASŁA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldonka wstawiaj przecinki w swoich wypowiedziach, a jeżeli takowych nie posiadasz, to dam Ci znaki interpunkcyjne, będziesz miała z czego kopiować :)

      Usuń
    2. Widzę, że trzeba tutaj kogoś porządnie uświadomić, bo jest chyba ślepy. Aldonko, nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale witryna Stardoll.com ma bardziej rozbudowany regulamin. No prosze, jest punkt o zakaznie kradzieży.
      http://3.bp.blogspot.com/-1nYbJJRqo_A/U7chxAxX4sI/AAAAAAAAC3Y/aNh7xesEWcw/s1600/szut+da+fuk+up+unt+lystn.gif

      Usuń
    3. A może ona nie umie czytać ze zrozumieniem, to się czepiacie jej? ;((

      Usuń
    4. http://i.imgur.com/h8pFoZN.gif
      Może kolejna kradzież jej pomoże?

      Usuń
  7. Sluchajcie nie ma co sie czepiac bo mogl nie podawac swojego hasla. Jego strata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co, ale nie można się pośmiać już? :(

      Usuń
  8. http://i60.tinypic.com/iqhgzm.png :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      te "po za tym" mnie rozwala.

      Usuń
    2. "Mam dwa różne konta" Czyli jednak Aldonka jest "Patrykiem". Zagadka rozwiązana!

      Usuń
    3. Śmiejecie się z niej, a może ona tak lubi?
      http://i.imgur.com/VQXNJuS.gif

      Usuń
  9. Czego to już ludzie nie zrobią dla pikseli. Z jedej strony to żal mi Michała bo został okradziony, no ale cóż hasło samo się nie znalazło u Aldony\Patryka. Nie bronią tu Aldonki\Patryka bo już nie jedno słyszałam. Poza tym coś mi się wydaje że nasza 23latka, dodała sobie kilka latek. Tak może 9\10 ?
    'Mistż' zbrodni xD Bo szpan na LE musi być xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Magduś mówiłaś że nie oszukujesz a kiedy wyniki loterii na glamuq gdzie do wygrania była tunika LE z twarzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldonko masz tutaj przecinki wielokrotnego użytku ( , , , , , , ), bo jak czyta się twoje wypowiedzi, to aż żal przysłowiową "dupę" ściska :)))

      Usuń
    2. robiła wielką loterię a wyników na dal nie ma,dlaczego o tym nie napiszesz?

      Usuń
    3. Bo może nie zostały spełnione warunki dodatkowe, które gwarantowałyby rozlosowanie tych tunik?

      Usuń
    4. Kradniesz i zmieniasz wciąż zmieniasz temat.
      http://3.bp.blogspot.com/-1nYbJJRqo_A/U7chxAxX4sI/AAAAAAAAC3Y/aNh7xesEWcw/s1600/szut+da+fuk+up+unt+lystn.gif

      Usuń
    5. Kradniesz i zmieniasz wciąż temat. *
      http://3.bp.blogspot.com/-1nYbJJRqo_A/U7chxAxX4sI/AAAAAAAAC3Y/aNh7xesEWcw/s1600/szut+da+fuk+up+unt+lystn.gif
      XD

      Usuń
    6. ej Aldona jak mam o czymś napisać, to pofatyguj się na maila blogowego. :)

      Usuń
    7. Aldona, powiem tak: Nie pierdol o loterii, bo jest tam napisane "*loteria zostanie rozdana gdy będzie około 1000 członków." Your argument is invalid.

      http://glamuq.blogspot.com/2013/05/wielka-loteria.html (pierwsza gwiazdka)

      Usuń
  12. Teraz czas abym ja się na ten temat wypowiedział.
    Zacznę od pytania, które mnie śledzi odkąd przeczytałem tego posta. Dlaczego Aldona ma twarz Martus...xd ? No niech mi ktoś to wytłumaczy, bo ona/on zagina już rzeczywistość
    http://i.imgur.com/s78nkab.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze martus ma twar Aldony :p

      Usuń
    2. Ponieważ Marta zgodziała się na to,zapytaj :)

      Usuń
    3. Nie będę wnikać. http://i.imgur.com/ptuEKv9.gif

      Usuń
    4. Chociaż nie, nie mogę tak bez słowa. Dlaczego 23 latka nie jest na tyle kreatywna, by stworzyć własną twarz? :0

      Usuń
    5. Aldona to doktor i ma dużo pacjentów, nie ma czasu na własną twarz. :(

      Usuń
  13. Jej duzo sie dzieje! A moze to byl fake xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ponieważ Marta zgodziała się na to,zapytaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW ALDONA! PRZECINEK? NIE NO, TO TYLKO ZASŁUGUJE NA BRAWA!!!

      Usuń
    2. Rób nowego posta o postepach Aldony.m

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Dziećmi? W postaci kuzyna Patryka? XD

      Usuń
    5. Ej. No wiecie co Aldona jest zajęta pracą, szkołą, dziećmi i nie ma czasu na stworzenie własnego wyglądu :) tylko kopiuję

      Usuń
  15. Droga mlodziezy porozmawiajmy teraz o Michale bo z tego co wiem i slyszalam to okradl Magde kilka dni wczesniej. Co tym sadzicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyręcze Dominika.
      E-mail blogowy. :)

      Usuń
    2. chlopiee ty zes 1000 lat za murzynami ja juz to dawno wyslalam i jeszcze cos innego *.* A i jeszcze nowe plotki i chciwej dejajavu Ciii... nie bede zdradzac

      Usuń
    3. No prawda okradł mnie :// ale NIBY 'obiecał' że, odda

      Usuń
    4. objecanki cacanki babci ci nigdy ni eopowiadala bajki o lisie i kogutku (Kogutku,kogutku wystaw grzebyczek dam ci grochu koszyczek) kocham ten tekst xD

      Usuń
    5. wiem bo mojej babci <3

      Usuń
  16. Tak z innej beczki XD
    Uplooad skąd ty bierzesz te gify? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow maciek nawet jest, ekipa ze starych uzależnionych się zbiera. :v

      Usuń
    2. Tajne stronki. + Trzeba mieć konto na gagaface lub fotpforums.com, żeby móc na te stronki wejść. :/

      Usuń
  17. Ostatnio dostałam od niej wiadomość, że Michał ją oszukał. ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie spamowała że wikiselena555 to oszust hahahaha :(
    Czy tylko ja zauważyłam podobieństwo jej doll do martus...xd, albo jakoś tak? (nicku dokładnie nie pamiętam)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże, widzisz a nie grzmisz ._.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja za takim czymś tęskniłam. Teraz tak melodramatycznie powiem, że aż się łezka w oku kręci (i to głównie ze śmiechu) jak się przypomina te dawne afery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz takie wtf? Ja mam sąsiadkę Aldonę. I co jak to ona? I mi kradnie wifi do wiaderka? Ludzie, help...

      Usuń
    2. "kradnie wifi do wiaderka"
      http://i.imgur.com/qNYbSf1.gif

      Usuń
  21. Świat według Kiepskich jest akurat symboliczny, ale Lisowska... O gustach się nie dyskutuje, ale zawsze są statystyki, które w tym wypadku mówią, że większość jej fanów nie otrzymałoby jeszcze stałego dowodu osobistego, a za czym jest większe prawdopodobieństwo, że będąc jej fanem nie ma się tych 18 wiosen.
    Mnie bardziej razi "nie warzne", ale ostatnio odkryłam, że można mieć te kilkanaście lat, a być bardziej wykształconym od niejednego starucha. (oferta pracy znaleziona na olx: "szukam ludzi do pisania listów od zaras"). Wiek, wiekiem, ale zachowanie się liczy, czyli to, co namacalne, a w tym wypadku zachowanie dosyć niepoważne. Jaki trzeba mieć tupet i brak jakiejkolwiek w sumie moralności, żeby się chwalić kradzieżą?
    Dziecinnym bym tego nie nazwała, bo szczerze mówiąc pomimo mojego neutralno-negatywnego nastawienia do nich, muszę przyznać, że mają czasem więcej przyzwoitości.
    To tyle.

    OdpowiedzUsuń
  22. O to gupia sucz, dziś chciała się wymieniać, dobrze, że jestem mądrą dziewczynką :-D

    OdpowiedzUsuń